"מערכת אופק מתממשקת לפלטפורמה אתרי Ecommerce WooCommerce ובכלל אל כל סוגי מערכות המבוססות WordPress בצורה טבעית ו- Online.
קבלת הזמנות מהאתר ישירות אל מערכת משרד אחורי של חברת אופק
- קבלת ההזמנות כוללת תשלום או חלק מהתשלום בעבור ההזמנה, עדכון מוצרים באתר המלאי , מחירים כמות ועוד.
פשוט, קל, חכם ומתקדם
- בעלי חנויות ועסקים רבים מחפשים אחר הדרכים היעילות ביותר לשיפור ושדרוג פעילותם על בסיס יומיומי. אחת הדרכים הללו תהיה בחיבור של אתרכם וסנכרון שלו עם הקופה הרושמת שלכם. צעד פשוט וקל זה מאפשר לרבים לעבוד בצורה נוחה ואפקטיבית הרבה יותר וללא ספק משפר את יכולת התפוקה של העסק והיעילות שבהענקת המענה האיכותי עבור כל בקשה והזמנה מרחוק של הלקוח.
- חברת אופק מעמידה לרשות לקוחותיה ממשק ידידותי וקבוע אשר טומן בחובו מגוון יתרונות חשובים. הוא מצליח לסנכרן ביעילות בין מסד הנתונים של בית העסק ואתר המכירה האינטרנטי של העסק שלכם. בכך למעשה מעניק לכם את האפשרות לשלוט ביעילות במלאי Online, במחיר ולהיות עם אצבע על הדופק בכל רגע נתון.
המערכת הייחודית של חברת אופק
- המערכת הייחודית שלנו מקבלת הזמנות ששולמו במלואן או בחלקן באתר המכירה האינטרנטי ומעבירה אותן למשרד האחורי בקופה שלכם לביצוע ושליחת ההזמנה ללקוח. בנקודה זו למעשה טמון היתרון המשמעותי של מערכת זו – שהרי היא יוצרת מציאות חדשה ונוחה מאוד בה ניתן יהיה לקבל מידע זמין ועדכני אודות המלאי והמחיר של מגוון הזמנות באתר בכל רגע נתון הודות לבדיקה קצרה במשרד האחורי.
לקוחותיה של חברת אופק כבר נהנים ממשק ייחודי ואפקטיבי זה וגילו זה מכבר כי פעילות אונליין זו מבטיחה יכולת טיפול מהירה ומידית בהזמנות ומעקב מבוקר על מלאי החברה בכל רגע נתון.